Moja Bizuteria!! - Część I

Hejka!!!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją kolekcję bransoletek. Nie jest to najczęściej noszona część biżuterii przeze mnie, także moja kolekcja nie jest za wielka. 
Miłego oglądania.

Spadek po mojej Mamie ;)


Mimo iż nie jest najlżejsza bardzo ją lubię.


 Świetnie sprawdzają się na co dzień gdyż bardzo przylegają do ręki.

 Moja ulubiona.
 


Bransoletka została wykonana z agrafek.

Prezenty od znajomych.

 Oko proroka ma chronić przed "złym spojrzeniem" Podobno jak pęknie to znaczy, że spełnilo swoje zadanie ;)


Prezent od Mamy.


Prezent od Taty.


Chyba najbardziej elegancka w mojej kolekcji ;)
 

 Mimo że wygląda na masywną jest bardzo lekka.



Do kompletu mam jeszcze naszyjnik.


Bransoletkę złożyłam sobie sama, każdy element kupowany był osobno.
Zdjęcie bez lampy.

Zdjęcie z lampą.

I na koniec Lemon zastanawiający się w czym by mu było do twarzy ;)


Komentarze

  1. Cici będzie nosił biżuterie ;) nie... ja wiem on po prostu się przegląda bo wie jaki jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak się widzi w lustrze, to potem przez pewien czas próbuje znaleźć tego drugiego kota w domu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013