Zakupy Kosmetyczne

Hejka!

Ostatnio odebrałam zamówienie z Avonu i Oriflame.
Wiem że wiele z Was pewnie nie do końca jest przekonanych do tych firm. Ja sama mam mieszane uczucia, jednak uważam, że każda z tych firm ma  kilka perełek wartych polecenia, które warto wypróbować. Sama od czasu do czasu coś tam zamawiam, czasami jestem rozczarowana a czasami mile zaskoczona. Zobaczymy jak będzie tym razem.

A oto co sobie zamówiłam:

Relaksujące kryształki do kąpieli ze zmiękczającym kompleksem Hydracare+, oczyszczającą miętą i wartościowymi solami mineralnymi z Morza Martwego.


Żel pod prysznic z serii Discover Kenia. Zapach obłędny jak dla mnie.


 Mydełko z ekstraktami z drzewa herbacianego i mandarynki.


Tusz do kresek.
Pierwsza próba już była, całkiem nieźle się trzyma i nie rozmazuje się. 
Stosowałam go dopiero raz więc ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć na jego temat.


Olejek z marokańskim olejem arganowym.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu.
Producent zapewnia że olejek zapewnić ma: wzmocnienie, natychmiastowy blask, kuszącą miękkość, jedwabistą gładkość i łatwość układania. Zobaczymy ile z tego się sprawdzi.

Obecnie stosuje ten olejek:



 Muszę Wam powiedzieć że jestem bardzo z niego zadowolona.
Mam nadzieję że ten nowy olejek też się sprawdzi.

Pozdrawiam Was i życzę udanego weekendu ;)))

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, postaram się na dniach je wypróbować ;))

      Usuń
  2. Bardzo lubię mydełka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten olejek co teraz zamówiłaś to drogi był?
    ja to jestem kociara pełną parą :D 3 koty mam i kto wie, może kiedyś będzie więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam ile zapłaciłam, wiem że jakoś był w promocji. Teraz w nowym katalogu tez jest w promocji, kosztuje 13.99zl. Normalna cena to 23zl.
      Ja mam jednego kota i czasami czuję się tak jakbym miała z co najmniej trzy ;)))

      Usuń
    2. to trzeba będzie olejek zamówić :D z kotami to problemu nigdy nie miałam, ale jak są małe... to trageeedia xD jak są dorosłe to jest spokój, radzą sobie same :P

      Usuń
  4. jeżeli chodzi o 2 olejek z alvonu czytałam że wysusza końcówki, ze wzgl. na alkohol w składzie zauważyłaś to ??
    zapraszam na bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic takiego nie zauważyłam. Jestem z niego bardzo zadowolona. Moje kocówki są wyraźnie w lepszym stanie. Nie rozdwajają się i są ładnie nawilżone.

      Usuń
  5. Znam te oriflamowe produkty, poza eyelinerem, którego nie używałam :) Najbardziej lubię tę serię Swedish Spa, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę się musiała skusić na więcej produktów z tej serii.

      Usuń
  6. Olejek z Avonu jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczymy czy u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I

Blog Roku 2013