sobota, 18 sierpnia 2012

Filmowy Tydzień!!!

Hejka!!!
Dziś chciałabym Wam przedstawić kolejną porcję filmów które udało mi się obejrzeć w tym tygodniu.

"Big Love" chciałam zobaczyć od momentu kiedy obejrzałam zwiastun tego filmu.
W filmie przedstawione są losy dwojga młodych ludzi Emilii i Maćka których  połączyła silna miłość i namiętność. Z czasem jednak te dwa silne uczucia przeradzają się wielką niszczycielską nienawiść, która prowadzi do tragedii.
Film bardzo mi się podobał, ukazuje że od miłości do nienawiści niedaleka droga.
 W internecie natrafiłam na informację że film nawiązuje do historii znanej piosenkarki Eleni. Rzeczywiście historia przedstawiona w filmie jest bardzo podobna. Nie jestem jednak pewna czy ten film został na kręcony na podstawie tamtej historii. 

Myślę że film warty polecenia.


Film ten obejrzałam z polecenia mojego chłopaka.
"Rytuał" (polski tytuł) opowiada historię ucznia seminarium duchownego, który z wielką niechęcią uczęszcza do szkoły dla egzorcystów. Z czasem jego wielka niewiara w tego typu obrządki, przeistacza się w silną wiarę, nie tylko w Boga. 
Film oparty jest na prawdziwych wydarzeniach, co jeszcze bardziej go uatrakcyjnia.
Mi osobiście film bardzo się podobał, pewnie dlatego że to jeden z mych ulubionych gatunków. Jeśli lubicie się bać to film na pewno Wam się spodoba, a jak nie, to warto ten film obejrzeć ze względu na genialną grę aktorską Hopkinsa.



 Film "Królewna Śnieżka" to typowa baśń dla dorosłych. Myślę że każdy z Was zna losy królewny więc nie będę się rozpisywać na ten temat.
Mimo iż film jest z gatunku komedii, to ja jakoś specjalnie nie uśmiałam się oglądając go.
Na mnie film wrażenia nie zrobił. Jedynym atutem jest tylko możliwość zobaczenia Julii Roberts.

3 komentarze:

  1. Bardzo bym chciała obejrzeć ''Królewnę śnieżkę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajnie jest wrócić do czasów dzieciństwa ;)

      Usuń
  2. Z tych trzech widziałam tylko Big Love i szczerze powiedziawszy mam mieszane uczucia - po wyjściu z kina miałam, że tak powiem "mózg rozje bany" i sama nie wiem co mam myśleć o tym filmie, dla mnie na pewno był dziwny.

    Co do twojego komentarza pod moim postem - wiem, że każdemu należy się dzień lenistwa, ale jakoś tak... nie wiem, może za dużo od siebie wymagam.
    Co do Yerba mate, jakbyś kupiła przede mną, to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń